ü 20.-30. gadi:
1. B. Matisona un A. Šumahera roku darbu un galantēriju veikals(1921).
2. M. Kleinberga aptieku preču pārdotava. (1921)
3. Koloniālpreču veikals (1921- 1931)
4. Zivju tirgotava.
5. Latvijas kara invalīdu savienība.
ü 1989. gadā ēkā atradās
1. Tehniskās inventarizācijas birojs,
2. Kuldīgas rajona centrālā aptieka Nr. 50,
3. Dabas un pieminekļu aizsardzības biedrības Kuldīgas nodaļā,
4. Sanitāri epidemioloģiskā stacija.
ü 2000. gadā:
1. Akciju sabiedrības “Latgrants” Kuldīgas filiāle,
2. IU ziedu salons “Tonis”
3. Kuldīgas slimokase,
4. LRTM Kuldīgas tiesu izpildītāju kantoris,
5. IU kažoku šūšanas darbnīca
6. IU “Lielā aptieka”
7. Sanitāri epidemioloģiskā stacija
8. Avīžu kiosks.
ü 1984.09.13. tika iesniegts projekts ar nosaukumu „Kioska kapitālais remontas”, projektētājorganizācija Kuldīga rajona arhitekta ražošanas grupa un projekta vadītājs A. Orniņa. Akcepta nr 94 un arhīva nr 1062;
ü 1977.04.29. tika iesniegts projekts ar nosaukumu „Izlases kapitālais remonts”, projektētājorganizācija Kuldīga rajona arhitekta ražošanas grupa un projekta vadītājs R. Tulla. Akcepta nr 26 un arhīva nr 1071;
ü 1985.07.10. tika iesniegts projekts ar nosaukumu „Pagalma kāpnes un nojume”, projektētājorganizācija Kuldīga rajona arhitekta ražošanas grupa un projekta vadītājs A. Orniņa. Akcepta nr 60 un arhīva nr 1073;
ü 1994.05.05. tika iesniegts projekts ar nosaukumu „Durvis”. Akcepta nr 14 un arhīva nr 1089;
ü 1997. gada mijā tika iesniegts skiču projekts ar nosaukumu „ēka pēc ugunsgrēka” un projektu pasūtīja Kuldīgas pilsētas Dome.Nr. p.k. 19. (arhitektoniski makslinieciskas izpetes – skicu projekti 2006)
ü 2003.12.08. tika iesniegts projekts ar nosaukumu „Katlu mājas demontāžas baznīcas”, pasūtītājs Kuldīgas pilsētas dome un projekta vadītājs J. Pommers. Akcepta nr 81 un arhīva nr 3023;
ü Tika izstrādāts skiču projekts ar nosaukumu „Seguma remonts pie dzīvojamās ēkas”, projektētājorganizācija SIA „AVA”, projekta vadītājs V. Siliņa un pasūtītājs Kuldīgas pilsētas Dome. Arhīva nr. 133 (DBASES – projektu arhīvs – skiču projekti);